Persoonlijk

10 jaar geleden
Het had nu een naam maar daar schoot je niets mee op, daar was je heel stellig in. Je bent geen ziekte, je bent Zinsy. Je wil niet moeten leven met beperkingen, je wilt niet anders zijn, je wilt niet rekening houden met risico's.